شهاب حسینی - تهیه کنندگی فیلم "خورشید نیمه شب" و معرفی بازیگران تازه

 خبرانلاین: فیلم «خورشید نیمه شب» به کارگردانی شبیر شیرازی، اولین تهیه  کنندگی مستقل شهاب حسینی به شمار می آید.

 او  در این فیلم وظیفه انتخاب بازیگر و بازی گردانی را نیز بر عهده دارد.

  شهاب حسینی برای هیچ یک از نقش های اصلی از بازیگران چهره استفاده نکرده است.  او پیشتر در مصاحبه های مختلف از عدم ایجاد موقعیت مناسب برای فعالیت استعدادهای جدید در فضای سینما انتقاد کرده بود.

آرمان درویش، سنبل اعظمی، آزاده مهدی زاده و سید علی سجادی بازیگران اصلی فیلم خورشید نیمه شب هستند. درویش پیشتر در فیلم چهارشنبه ساخته سروش محمدزاده بازی کرده و سنبل اعظمی در خورشید نیمه شب برای نخستین بار جلوی دوربین رفته است. آزاده مهدی زاده پیشتر در چند فیلم و سریال که آخرین آنها کیمیا است بازی داشته و علی سجادی بیشتر به عنوان مستندساز و عکاس شناخته می شود.

فیلمبردای فیلم خورشید نیمه شب ششم مهرماه در لوکیشنی واقع در نیاوران کلید خورد و گروه همچنان مشغول فیلمبرداری هستند. این فیلم اولین تولید شهر فرش با مدیریت فرهنگی شهاب حسینی است.

عواملی که در ساخت فیلم سینمایی «عادت نمی کنیم» همکاری دارند عبارتند از : کارگردان و نویسنده : شبیر شیرازی، مدیر فیلمبرداری: محمد نامدار، تدوین و مشاور کارگردان: سروش محمدزاده، طراح صحنه و لباس : مجید لیلاجی، صدا بردار: پوریا ملکی، طراح گریم: الهام یعقوبی، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: سامرند معروفی، مدیر تولید و مجری طرح: یوسف وجدان دوست، منشی صحنه: فرشته حجازی، مدیر رسانه ای: مهسا همتی،عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: منعم کثیرلو، گروه کارگردانی: محمد واحدی، علی پازوکی، یاسمن پازوکی، استوری بورد: نازلی ملکی، گروه فیلمبرداری: محمد حسن پور، حجت یاراحمدی، ابراهیم علیزاده، امیر سروش زاده، علی بیابانی، دستيار صحنه و لباس: سعید هنرمند، بهرام خاموشی افشار و سحر کریمی، مجری گریم: هادی هاشمی و زهرا، دستیار صدابردار: حسین شریفی، جانشین تولید :مهدی چراغی، دستیار مجری طرح: الهام حاج فتحعلی، امور مالی و اداری: فرامرز وجدان دوست، مدیر تدارکات: حامد آزادی، دستیار تدارکات: رامین بهزادی: مصطفی هادی: علی قوامیان، شاپور صفدری، تهیه کننده: شهابحسینی سرمایه گذار: شرکت شهر فرش

شهاب حسینی - تیراژ مجدد سریال "شهرزاد" در روز اول توزیع + دانلود قسمت اول

به دليل درخواست هاي مكرر علاقه مندان و متقاضيان در برخي نقاط، سريال شهرزاد به توزيع مجدد رسيد.
 
نخستين قسمت سريال شهرزاد، صبح امروز٢٢مهرماه توزيع شد و بعدازظهر در كمتر از ده ساعت در برخي نقاط كشور به اتمام رسيد.

سريال شهرزاد پس از گذران سه سال مراحل پيش توليد و توليد، امروز وارد چرخه توزيع و پخش شبكه نمايش خانگي شد.
علاقه مندان مي توانند در كليه فروشگاه هاي عرضه محصولات فرهنگي و سوپرماركت ها، قسمت اول اين سريال را تهيه كنند.

سریال شهرزاد، به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی سیدمحمد امامی و سرمایه گذاری مشترک سیدمحمد امامی و سیدمحمدهادی رضوی به عنوان بزرگترین پروژه سریالی بخش خصوصی کشور از ۲۲مهرماه، توسط شرکت تصویرگستر پاسارگاد، توزیع و پخش شد.

علی نصیریان، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، مهدی سلطانی، محمود پاک نیت، هومن برق نورد، گلاره عباسی، غزل شاکری، سهیلا رضوی، فریبا متخصص با هنرمندی جمشید هاشم پور و ابوالفضل پورعرب به همراه بیش از ۲۰۰ هنرمند دیگر از نقش آفرینان این مجموعه هستند.


شما می توانید قسمت اول سریال را به صورت رسمی از سایت سریال خریداری کرده و دانلود نمایید. برای اینکار، اینجا را کلیک کنید.

 

وبلاگ - نقد و بررسی سریال "شهرزاد"

 اول سلام به دوستان و همراهان وبلاگ! 

دوم اینکه فکر کنم تا الان همه قسمت اول سریال "شهرزاد" رو دیده باشند! اما اگر هنوز  موفق به دیدنش نشدید، بهتره که این پُست و کامنت ها رو نخونید تا داستان براتون لو نره.

 خب منم قسمت اول رو دیدم و از نظرم بد نبود. هر چند سبک کارهای فتحی اونقدرها مورد  علاقه ی من نیست اما اونقدرها هم بد نبود که نتونم سریال رو تو یه بار نشستن تموم کنم. اول کمی راجع خود سریال می گم بعد راجع نقش شهاب.

لوکیشن هایی که برای سریال انتخاب شده، جذاب و رنگارنگ هستند. فقط ای کاش ازشون بهتر استفاده می شد. مثلا لوکیشن خونه بزرگ آقا، خیلی اشرافی و زیبا و چشم نواز بود. به نظرم اگر بیشتر از خونه شات بگیرن خیلی به زیباشناسی سریال کمک می کنه. حتی خونه ی شهرزاد و پدر و مادرش هم جذابیت خودشو داره و ای کاش به این قضیه تو فیلمبرداری هاشون دقت می کردن. به نظرم فتحی از اون دست آدم ها نیست که به زیباشناسی تصویری سریال یا فیلم هاش اونقدرها اهمیت بده و در واقع سینماتوگرافی فیلم هاش جذاب نیستند هرچقدر هم که لوکیشن ها خوب و پر از جزییات باشن.

یکی از نکاتی که اذیتم کرد، صحنه ی بردن فرهاد به بازداشت بود. خیلی بیش از حد طولانی بود و تدوینشم زیاد از نظر من جالب نبود. در این لحظات سریال خیلی "فتحی"وار می شد و کلا من این چنین سبک هایی رو نمی پسندم.

اما در کل فیلمبرداری و روند پیشروی داستان خوب بود و زیاد طفره نرفتند و سریع شخصیت ها رو معرفی کردن. همین یه پوئن مثبته از نظر من که قلاب رو همون اول انداختن و ما به عنوان مخاطب الان درگیر هستیم.

 

....اما در مورد شهاب.

قباد رو تو قسمت اول زیاد نمی بینیم و به همین دلیل زیاد هم ازش نمی دونیم. جز اینکه شب و روزش رو تا میخونه می گذرونه و احتمالا با زن های دیگه ای به جز همسر خودش هم ارتباط داره. به نظرم همینا کافیه تا نقش قباد برامون جذاب بشه. چون با وجود اینکه این چیزها رو در موردش از زبان شیرین می شنویم اما یه غمی تو نگاه قباد هست، یه جور خسته بودن که انگار از این الاتی ها لذتی نمی بره و انگار چاره ای جز مست شدن و سیگار کشیدن نداره. 

به نظرم قباد (نه فقط به این دلیل که شهاب بازی ش می کنه) جذاب ترین شخصیت سریاله که دوست دارم بدونم پشتش چیه و داستانش از چه قراره. 

نظر شما چیه؟

+ در ضمن از شخصیت علی نصیریان هم خوشم نیومد. نه اینکه بد بازی کرده باشه، از اینجور مردها با اینجور تفکرات خوشم نمی یاد. همین می تونه چالشی باشه برام تو طی سریال تا ببینم این شخصیت چقدر می خواد رو مخم بره!؟

+ خب الان قراره فرهاد رو تو فلش بک ببینیم!؟!! یعنی نقش مصطفی زمانی تموم شد؟! 

+ اگر دوست داشتید در بخش نظرات به این چند تا سوال جواب بدید:

1. بهترین صحنه/بدترین صحنه

2.بهترین شخصیت/بدترین شخصیت

شهاب حسینی -توزیع شهرزاد از چهارشنبه 22 مهر ماه

 بانی فیلم آنلاین: توزیع سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی که قرار بود از  دوشنبه ۲۰ مهر در شبکه نمایش خانگی آغاز شود؛ به روز چهارشنبه ۲۲ مهر ماه  موکول شد.
  
 به گزارش ایلنا، علی اسد‌زاده (مدیرعامل  شرکت تصویر گستر پاسارگاد) که پخش این  سریال را برعهده دارد گفت: همزمان با توزیع قسمت اول سریال شهرزاد، اولین قسمت سریال پربیننده «برکینگ بد» نیز به خریداران هدیه داده می‌شود.

وی ادامه داد: این دو سریال در یک دی وی دی از چهارشنبه هفته جاری در سراسر کشور به مخاطبان عرضه می‌شود و خریداران نسخه اصل با خرید دی وی دی سریال شهرزاد، می‌توانند علاوه بر شهرزاد سریال برکینگ بد را همزمان با توزیع هر قسمت تماشا کنند.
 اسد‌زاده ادامه داد: در هر بسته یک قسمت از سریال شهرزاد به مدت زمان ۶۵ دقیقه و یک قسمت از سریال برکینیگ بد به مدت زمان ۴۵ دقیقه و در مجموع با قیمت ۴ هز ار تومان عرضه می‌شود. وی با اشاره به اینکه سریال بریکینگ بصورت دوبله عرضه می‌شود؛ افزود: از اردیبهشت سال ۹۴ دوبله این سریال آغاز شده است و این سریال در سه فصل ،۳۳ اپیزود و ۱۴۰۰ دقیقه آماده و مجوز‌های لازم نیز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اخذ شده است.
اسد‌زاده ادامه داد: سریال بریکینگ بد با حداقل اصلاح ارائه می‌شود به‌صورتی که فقط ۳ دقیقه از این سریال ممیزی شده است.
علی نصیریان، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، مهدی سلطانی، محمود پاک نیت، هومن برق نورد، گلاره عباسی، غزل شاکری، سهیلا رضوی، فریبا متخصص، جمشید هاشم‌پور و ابوالفضل پورعرب به همراه بیش از ۲۰۰ هنرمند دیگر از نقش آفرینان این مجموعه هستند.

وبلاگ - اسکن عکس های مجله "تبار"

 دوستان خوبم، ممنون از همراهی همیشگیتون!! نمی دونم راجع مجله ی "تبار"  شنیده بودید یا نه. این مجله مصاحبه ای رو با شهاب انجام دادن که من امروز  بالاخره تونستم اسکنشو انجام بدم. امیدوارم کیفیتش مناسب باشه برای  خوندن. فکر کنم اگر روی تصویر زوم کنید بشه متن رو راحت خوند.

 

برای دیدن عکس های این مجله کلیک کنید:

  


 

+ بخش گالری هنوز یه کمی مشکل داره. دارم سعی می کنم بفهمم چه مشکلی اما متاسفانه فکر نکنم بتونید فعلا توش چیزی آپلود کنید. امیدوارم بتونید عکس های مجله رو ببینید اگر مشکلی بود در بخش نظرات بگید. ممنون.

پ.ن: من یه ایده داشتم برای سریال "شهرزاد". به نظرم برای اینکه حمایتمون رو از سریال و عواملش اعلام کنیم، وقتی سی دی هاش توزیع شد، هر کس با سی دی یه عکسی بگیره و برای من بفرسته. لازم نیست خودتون تو عکس باشید. می تونین سی دی رو در حال دیدن تو کامپیوتر نشون بدید یا اینکه کنار چیزهای دیگه بگذارید و عکس بگیرید. مطمئنم خودتون وارد ترید! می تونید عکس ها رو تو picofile آپلود کنید و برای من نظر خصوصی بگذارید. منم روی وبلاگ با نام خودتون قرار می دم تا دوستان دیگرتون هم ببینند! 

اگر کسی هم اینستاگرام داشت می تونه پیج رسمی سریال شهرزاد رو هم تگ کنه تا اونا هم ببینن شاید استقبال کردن!!! به نظرم حرکت خوبیه در راستای این قضیه که اصل سی دی ها رو بگیریم و دانلودشون نکنیم. چون من هم سریال رو برای دانلود نمی ذارم. بهتره به زحمات گروه احترام بگذاریم! نظر شما چیه؟!

 

شهاب حسینی -  "«شهرزاد» منحصر به فرد می شود"

 شهاب حسینی در تازه ترین گفت وگوی خود با روزنامه اعتماد از سریال شهرزاد گفته و  مدیوم شبکه نمایش خانگی را حلقه‌ اتصالی برای تغییر ذایقه مخاطب در مورد سریال‌های  تلویزیونی یا فیلم‌های سینمایی دانسته است.
 او معتقد است تا به حال از ظرفیت های شبکه نمایش خانگی آنطور که باید استفاده نشده  و امیدوار است «شهرزاد» راه را برای تولید آثار رمان گونه و همچنین آثارِ اقتباسی از ادبیات  فارسی باز کند. بخشی از این گفت وگو را که در شبهای پایانی ضبط سریال انجام شده، می خوانید:

دویست و سی و نهمین شب تصویربرداری سریال شهرزاد چطور بود؟


خدا را شکر، با نوع مدیریت و در واقع درایت خود آقای فتحی به‌عنوان کارگردان موفق شده‌ایم یک رکورد مطلوبی را در کل کار حفظ کنیم. یعنی الان واقعا به لحاظ کیفی با روزهای اول تفاوتی نداریم چه بسا بهتر هم شده‌ایم ولی خب روزهای پایانی فاز یکم این کار را داریم سپری می‌کنیم و در ادامه‌اش باید ببینیم خدا چه می‌خواهد.


این دومین همکاری شما با حسن‌فتحی است، «مدار صفر درجه» و حالا «شهرزاد»، یکی در تلویزیون و این یکی در شبکه خانگی.


بله. هرکاری باید در زمان خودش ارزیابی و سنجش شود. مدار صفردرجه به‌خاطر قصه جذابی که داشت و استفاده از لوکیشن‌های خارج از کشور و از بازیگران خارجی، جذابیت ویژه خودش را داشته است ولی این کار هم داستان جذاب و پرکششی دارد و شاید به‌گونه‌ای در نمایش شبکه خانگی بشود از آن به‌عنوان یک کار منحصربه‌فرد یاد کرد. علت جذابیت این کار این است که می‌تواند این افق را جلوی چشم‌مان باز کند که آیا تماشاگر از قصه‌هایی که رمان‌گونه است استقبال می‌کند یا خیر. چون اگر این اتفاق بیفتد به نظر من راه را برای اقتباس‌های خیلی جذابی از رمان‌های ایرانی باز می‌کند.


یعنی به «شهرزاد» امیدوار هستید.


بله، همه‌چیز نوید این را می‌دهد که ان‌شاءالله کار خوبی از کار درآید. قصه خوبی دارد و تیمی که برای ساخت اثر دوره هم جمع شده‌اند خیلی خوب و قابل توجه است. «مدار صفر درجه» و «شهرزاد» را باهم قیاس نمی‌کنم چون آن در جایگاه خودش خیلی خوب بود و ان‌شاءالله این هم در جایگاه خودش کار قابل قبولی از کار درآمده است.


یکی از نکات «شهرزاد» شبکه خانگی است. قرار است این سریال در شبکه خانگی عرضه شود و تفاوت‌های بسیاری با تلویزیون دارد. در سیما مخاطب هزینه‌ای نمی‌کند و به تماشای سریال می‌نشیند اما برای شبکه خانگی باید هزینه کند، بخرد و در خانه تماشایش کند. فکر می‌کنید با این تفاسیر آیا استقبالی که باید، از این کار می‌شود؟


من خیلی به این مدیوم جدید هم علاقه‌مند هستم و هم احترام می‌گذارم. به دلیل اینکه بستری است که می‌تواند مقداری خارج از محدودیت‌ها و یکسری ملاحظات در چارچوب اندیشه حرکت کند. قاعدتا تلویزیون همیشه محدودیت‌های خاص خودش را دارد، سینما هم باز محدودیت‌های خاص خودش را به لحاظ شرایط بازگشت سرمایه و اینها دارد. اما شبکه نمایش خانگی به نظر من تا به حال نامطلوب مورد استفاده قرارگرفته می‌تواند حلقه‌ اتصالی باشد برای تغییر ذایقه مخاطب درمورد سریال‌های تلویزیونی یا فیلم‌های سینمایی.


یعنی اثری باشد که هم فاکتورهای سینمایی را دارا باشد و هم در مدیوم سریال تعریف شود.


دقیقا، چون طبیعتا کاری که می‌خواهد ساخته شود و به مردم فروخته شود در ساختار باید مدیوم سینما را رعایت کند و در واقع در طول مدت و کشش مدیوم تلویزیون را دارا باشد که این چیز خوبی است. به این دلیل که شامل مثلا برآورد‌های دقیقه‌ای نمی‌شود که حالا سریال‌ بی‌خودی کش پیدا کند و بتواند سود بیشتری را برگرداند. در این مدیوم در دنیا نمونه‌های خوب زیادی دارد ساخته می‌شود که البته ما هیچ‌وقت آن امکانات ساختاری تکنیکی و تکنولوژی را فکر نمی‌کنم بتوانیم داشته باشیم اما متد نمایش تصویری یا ادبیات نمایشی و بحث سریال‌سازی یا فیلمسازی مبتنی بر قصه و پیچیدگی کاراکترها، شخصیت‌ها و اینهاست. از این بابت چون ما ادبیات خیلی غنی‌ای داریم، می‌تواند جدی‌تر برای‌مان باشد و منبع قابل اعتمادی از طرح‌ها و قصه‌ها باشد تا بتواند با تماشاگر ارتباط برقرار کند.

به تمام این دلایل فکر می‌کنم شبکه خانگی به‌راحتی می‌تواند در خدمت تولید ادبیات نمایشی قرار بگیرد که تا به حال از آن به خوبی استفاده نکرده‌ایم؛ ما می‌توانستیم براساس قصه‌های کهن یا قصه‌های معاصر آثاری را بسازیم و ارایه بدهیم که بتواند نسل گذشته را به نسل آینده ارتباط دهد.

الان نسل جدید خیلی حوصله این را ندارند که بروند و در مورد مولانا، بوستان و گلستان یا داستان‌های کلیله ودمنه تحقیق کنند ولی هنر سینما و این مدیوم تازه می‌توانست اینها را به روز کند و براساس آن داستان‌ها کارهایی تولید کند که وقتی ریشه‌یابی می‌کنیم متوجه شویم که بله، این یکی از داستان‌های مثنوی معنوی است یا مربوط به نویسنده قرن فلان است یا نویسنده معاصر. به این شکل می‌تواند این مدیوم پل ارتباطی خوبی باشد.


نزدیک به ١٠ سال پیش در مصاحبه‌ای که با شما داشتم درباره اینکه «چرا در فیلم‌های بد و غیرقابل قبول بازی می‌کنی» پرسیدم و پاسخ دادید که «مهم این است که من در آن کار خوب نقشم را ایفا کنم، پرکاری می‌کنم و آنقدر بازی می‌کنم تا به آن نقطه که باید برسم»؛ حالا و بعد از گذشت نزدیک به یک دهه اما شهاب حسینی به نظر گزیده‌کار شده است. دیگر در هر پروژه‌ای حضور پیدا نمی‌کند و انگار خودش را پیدا کرده است.


خب از آن موقع یک مقدار بزرگ‌تر شده‌ام. آن موقع من ٣٠ سال داشتم و حالا ۴٢ سال دارم. قاعدتا یک تفاوتی باید به وجود بیاید. به‌طور کلی مسیر تعالی را در هرکاری و رشته‌ای که دنبال ‌کنی، می‌بینی که از سطح به عمق می‌روی و ژرفا برای شما بیشتر می‌شود. وقتی این اتفاق می‌افتد مثال آن می‌شود که غواصی در عمق ٧٠٠ متری با غواصی در عمق دو، سه متری خیلی فرق می‌کند، تجهیزات آن فرق می‌کند و وقتی قرار است شما به اعماق بروید قاعدتا باید مجهزتر باشید. آن موقع‌ها به هرحال به اصطلاح سعی کردم انتخاب علی‌السویه نداشته باشم و هر آنچه بوده هم این‌گونه بوده که بالاخره می‌رفتیم که یک اتفاقی بیفتد که یا می‌شد یا نمی‌شد. ولی الان من به فکر یکسری تاثیر‌گذاری زیربنایی‌تر درکارم هستم. حقیقتش الان اقناع نمی‌شوم از اینکه حالا اینجا بروم و این نقش را بازی کنم یا حالا بروم آنجا و آن نقش را بازی کنم.


از همین بلوغ‌های انتخاب صحبت می‌کنم. انتخاب‌های شما به یک بلوغ رسیده است.


البته باز هنوز به مطلوب نرسیده است. ولی خب بله، تلاش بر این است که گزیده‌تر انتخاب کنم. به‌خصوص اینکه آن موقع هم حجم تولید کارها اینقدر زیاد نبود. الان با توجه به زیادی حجم تولیدات در زمینه چه سریال‌های تلویزیونی، چه شبکه نمایش خانگی و چه سینما، بعضی از آنها به‌ مثابه تله‌های انفجاری عمل می‌کنند. یعنی اگر آن موقع تلاش می‌کردیم که به کمیت کارمان بیفزاییم حالا باید تلاش کنیم و مواظب باشیم که به قول معروف در این تله‌ها گیر نیفتیم.


جدای این یک جورهایی انگار به پشت دوربین بیشتر علاقه پیدا کرده‌اید.


حقیقتش این است که از دیدن خودم در جلوی دوربین خسته شده‌ام و بیشتر میل دارم نتیجه تفکر خودم را جلوی دوربین ببینم. به همین خاطر به کارگردانی روی آوردم و الان هم به تجربه تهیه‌کنندگی دست زده‌ام. در جهت اینکه بیشتر به‌خصوص از بچه‌های تازه‌کارتر در زمینه‌های کارگردانی و بازیگری بتوانم استفاده کنم. یعنی یک مقدار سینما را از این خزانه محدود و خالی بتوان نجات داد و آدم‌های بیشتری را به سینما پیشنهاد کرد.


شهاب حسینی - نمایشگاه خیریه "حضور هنر در زندگی"

 شهاب حسینی و همسرش پریچهر قنبری برای کمک به هنرمندان بی‌بضاعت و  کسانی که مدتهاست در عرصه هنر فعالیت ندارند؛ اقدام به تاسیس یک خیریه  کرده‌اند.

 شهاب حسینی  بنیانگذار خیریه‌ی کمک به هنرمندان بی‌بضاعت است و همسر وی   پریچهر قنبری مدیریت آن را برعهده دارد.
 این خیریه که در شرف تاسیس است در اولین گام خود اقدام به برگزاری نمایشگاهی از آثار هنری دست‌ساز و صنایع دستی کرده است.
 در این نمایشگاه قرار است علاوه بر فروش آثار هنری و صنایع دستی نمایشنامه‌خوانی نیز انجام شود و تمامی عواید حاصل از فروش آن؛ از طریق خیریه به هنرمندان نیازمند اختصاص پیدا کند.
 
این نمایشگاه با نام "حضور هنر در زندگی" عصر چهارشنبه 15 مهر ماه؛ در گالری آریانا در خیابان فرشته افتتاح شد. 
این نمایشگاه تا 17 مهرماه ادامه دارد. علاقمندان می توانند به آدرس الهیه، ابتدای خیابان فرشته (شهید فیاضی)، شماره 9 ، هفدهم مهرماه ١٤-٢١ مراجعه کنند.

شهاب حسینی - آنونس رسمی سریال "شهرزاد"

 کافه سینما-سرویس ویدیو: آنونس رسمی سریال «شهرزاد» با صدای محسن  چاوشی منتشر شد.

 پس از قطعه «شهرزاد» (هم خواب) با صدای محسن چاوشی، امروز شنبه، دومین  قطعه‌ای که او برای سریال «شهرزاد» خوانده، همزمان با آنونس رسمی سریال رونمایی  می‌شود.

آهنگسازی این قطعه را که «به رسم یادگار» نام دارد، محسن چاوشی بر عهده داشته و تنظیم آن توسط بهروز صفاریان، همراه با ترانه‌سرایی حسین صفا انجام شده است. ساخت آنونس نیز توسط مسعود رفیع‌زاده صورت گرفته است.

 سریال شهرزاد، به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی سیدمحمد امامی و سرمایه‌گذاری مشترک سیدمحمد امامی و سیدهادی رضوی به عنوان بزرگترین پروژه سریالی بخش خصوصی کشور از 20 مهرماه توسط شرکت تصویرگستر پاسارگاد، توزیع و پخش می‌شود.

علی نصیریان، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، مهدی سلطانی، محمود پاک‌نیت، هومن برق‌نورد، گلاره عباسی، غزل شاکری، سهیلا رضوی، فریبا متخصص با هنرمندی جمشید هاشم‌پور و ابوالفضل پورعرب به همراه بیش از 200 هنرمند دیگر از نقش‌آفرینان این مجموعه هستند.

شهاب حسینی - پایان فیلمبرداری فیلم "کاتاتونیا" با بازی شهاب حسینی

فيلمبردارى " کاتاتونیا " با شهاب حسینی و رویا نونهالی به پایان رسید

حامد اسلامی که "کاتاتونیا" را به عنوان اولین تجربه سینمایی خود جلوی دوربین برده است گفت: فیلمبرداری "کاتاتونیا" به تازگی به پایان رسیده و به زودی مراحل فنی آن آغاز می شود.

وی بیان کرد: شهاب حسینی و رویا نونهالی از جمله بازیگران "کاتاتونیا" هستند و علاوه بر آنها، هنرمندان دیگری چون مهدى كريمى، آماندا آزاد، اميد خاكدان، سميع والى و اسد نجفى در این فیلم بازی کرده‌اند.

این کارگردان جوان که پیش از این فیلم های کوتاهی چون "ری اکشن" ،"اورانیوم" و "شانزلیزه پارک" را جلوی دوربین برده است، ادامه داد: محمد آلادپوش تنظیم نور صحنه این فیلم را برعهده داشته و محمد نورانی به عنوان فیلمبردار در کنار ما حضور داشت، همچنین جعفر علیان صدابردار و یوحنا حکیمی طراح گریم از دیگر عوامل این فیلم سینمایی هستند.

اسلامی در پایان با اشاره به داستان "کاتاتونیا" گفت: فيلم قصه اى از سه بيمار روانى است كه در فضاى سلول های خود با يكديگر به مناظره مي‌پردازند. پزشک معالج نیز از درون دوربين با سه بيمار مكالمه دارد و در پى اكتشافاتى، پى به حقايقى می برد.

 

شهاب حسینی - بازی در فیلم جدید اصغر فرهادی

 به گزارش سینما ژورنال در اتفاقی جالب بناست شهاب حسینی به همراه  فرزندانش در فیلم نقش آفرینی کند.

 شهاب حسینی به همراه همسرش پریچهر در درام آوانگارد "ساکن طبقه وسط" به  کارگردانی خودش، ایفای نقش کرده بود و البته در آنجا نیز هر دو فرزند این زوج حاضر بودند.

 حالا گویا قرار است شهاب به همراه فرزندانش در "برسد به دست آهو" هم ایفای نقش کند.

محمدامین و امیرعلی که به ترتیب ۱۲ ساله و ۸ ساله هستند دو فرزند شهاب حسینی به شمار می روند که البته هر دو نیز مانند پدر هوش بالایی برای بازی در برابر دوربین دارند.

مدیران فیلمبرداری "شیار"، "چ" و "دوران عاشقی" تصویربرداری کار را انجام می‌دهند

در کنار حضور شهاب و فرزندان و البته فیلمبرداری کار در لوکیشنهایی که بخش عمده آنها سالن تئاتر هستند، تیم تولیدی که فرهادی در کار جدیدش کنار خود دارد نیز از جمله نقاط قابل توجه پروژه است و جالب اینکه فرهادی همزمان سه مدیر فیلمبرداری درجه یک را در گروه تصویربرداری به خدمت گرفته است.

حسین جعفریان فیلمبردار آثاری چون "چ" و "کیفر" و "شب یلدا" که پیشتر با فرهادی در "درباره الی" همکاری داشت به عنوان مدیر فیلمبرداری در پروژه حاضر است.

پیمان شادمانفر که خود مدیر فیلمبرداری آثاری چون "شیار۱۴۳" و "اعترافات ذهن خطرناک من" بوده و علیرضا برازنده مدیر فیلمبرداری آثاری چون "دوران عاشقی" و "جیب بر خیابان جنوبی" نیز به عنوان دستیاران جعفریان در کار حضور دارند.

به عبارت بهتر سه مدیر فیلمبرداری باتجربه سینمای ایران که دو نفر از آنها جوانانی در دهه سوم زندگی هستند و دیگری پیشکسوتی در دهه ششم، در کنار یکدیگر تصویربرداری "برسد به دست آهو" را انجام خواهند داد.

همکاران سابق همچنان حضور دارند...

حسن مصطفوی که پیشتر مدیریت تولید "جدایی نادر از سیمین" را برعهده داشته و در کارنامه اش مدیریت تولید آثاری چون "گناهکاران" و "لامپ صد" به چشم می خورد نیز مدیر تولید پروژه است.

مهرداد میرکیانی که تقریبا در تمامی کارهای ایرانی فرهادی از "رقص در غبار" تا "شهر زیبا"، "چهارشنبه سوری" و "درباره الی" چهره پرداز بوده در "برسد به دست آهو" نیز کار چهره پردازی را برعهده خواهد داشت.

کیوان مقدم طراح صحنه "جدایی نادر از سیمین" و "شهر زیبا" که اخیرا طراحی صحنه "نسیم" پرویز شهباری را برعهده داشت نیز طراح صحنه فیلم تازه فرهادی است.

شهاب حسینی - گزینه ای برای اجرای یک برنامه سینمایی در شبکه دو

 روزنامه سینمایی صبا خبر داده است که شهاب حسینی گزینه اجرای برنامه ای  سینمایی در شبکه دو است .

 به گزارش” سینما،سینما” ،این روزنامه نوشته شبکه دو به مدیریت جعفری جلوه قصد تولید  برنامه ای سینمایی همانند هفت را دارد که با حمایت مالی سازمان سینمایی تولید خواهد  شد.دست اندرکاران این برنامه در تلاش هستند تا رضایت شهاب حسینی را برای اجرای این برنامه جلب کنند.

+ نظر شما چیست؟